Man at work

Deze week kreeg ik van Libelle de vraag of ik tien gesigneerde exemplaren van KANSLOOS kon versturen naar lezeressen van Libelle, die het boek zouden bespreken in de Libelle Leesclub. Na een telefoontje met uitgeverij Letterrijn, die de boeken ter beschikking stelt, was de kogel door de kerk! Yes, we can! Mooi! En dan gaat mijn brein in overdrive. Ik heb de namen van de tien vrouwen, ik mag immers hun boek signeren. Waarom niet zorgen voor een extra gepersonaliseerde verrassing? Iets leuks, iets waar ze blij van worden? Nu wil het toeval dat mijn echtgenoot een paar maanden geleden een snijplotter voor textielbedrukking kocht. Zijn eerste creatie was een shirt dat hij droeg tijdens mijn boekvoorstelling, dat zag er zo uit:

Dus dit zette me aan het denken… Waarom geen linnen tassen bestellen en deze bedrukken met een leuke tekst? Zo gezegd, zo gedaan. Ik durfde de tekst op het shirt van mijn echtgenoot niet hergebruiken, uit vrees dat sommige lezeressen die arrogant zouden vinden. Het shirt is immers grappig bedoeld, niet meer en niet minder. Dus de tekst werd gewijzigd in het eindresultaat op bovenstaande foto. Dus as we speak, is echtgenoot tien gepersonaliseerde tassen aan het printen en strijken. Ik hoop dat de lezeressen de attentie weten te waarderen en dat het boek positief wordt onthaald. Een auteur heeft nooit vrijaf. Haar echtgenoot blijkbaar evenmin 😉 Wat doe jij vandaag?

6 gedachtes over “Man at work

Plaats een reactie