Wanneer de wijzers van de klok je inhalen

Hoewel ik me vandaag had voorgenomen om voldoende tijd te spenderen aan het schrijven van een blog – dit is immers nog steeds mijn favoriet online stek – voel ik ook nu weer de hete adem van Vadertje Tijd in mijn nek. DE PATIËNT werd geselecteerd voor de leesclub van Thrillzone, een online leescommunity waarin DE PATIËNT wordt beoordeeld. Er wordt aan de schrijver gevraagd om lezersvragen te beantwoorden. De leesclub is nog niet van start gegaan, momenteel bevinden de lezers zich in de beoordelingsfase van de cover. Gezien mijn echtgenoot de cover heeft gemaakt doet het heel veel deugd om de positieve commentaren te lezen. Soms kan ik een glimlach niet onderdrukken. Het is heel charmant om te zien dat lezers gissen naar wat de cover betekent en wat het verband is met het verhaal. De meesten herkennen een masker op de cover. Eén lezeres schreef dat ze aan zichzelf begon te twijfelen omdat ze – blijkbaar als enige – een vlinder herkent. Eigenlijk heeft iedereen gelijk, het is immers een vlindermasker 🙂 Fijn om te lezen dat de sfeer die ik in het boek heb willen oproepen overeenstemt met het gevoel dat lezers krijgen bij het zien van de cover. Voor ik jullie een fijn weekend wens en verderga met het beantwoorden van de rubriek ‘Vragen aan de auteur’ stel ik zelf een vraag: Wat vinden jullie: staat er een masker of een vlinder op de cover?

6 gedachtes over “Wanneer de wijzers van de klok je inhalen

Plaats een reactie