Genoeg van ‘Last Christmas?’ Hier komt een breinbreker

Eerst en vooral wens ik iedereen een goede gezondheid toe en veel geluk in 2023. Daarnaast mogen jullie in 2023 massaal de Lotto winnen, zodat er – na betaling van de hoge energierekeningen – nog genoeg budget over is om te spenderen aan jezelf en aan cultuur (lees: boeken 😉 ) Gezien het nog steeds kerstvakantie is – en sommigen onder jullie misschien geen gourmet- of fondueschotel meer kunnen zien, laat staan luisteren naar die beroemde kerstsong van Mariah Carrey – heb ik een breinbreker voor jullie. Ik was onlangs in Standaard Boekhandel Tielt-Winge (zoals jullie hopelijk kunnen zien in een van mijn Tiktokexperimenten) en uiteraard ben ik erg dankbaar dat DE PATIËNT er op de thrillertafel ligt. Maar ik lig daar niet alleen. Hier komt de breinbreker: hoe zorg je er als auteur voor dat je uit de massa springt? Tips zijn welkom. Voorstellen over sexy lingerie en dito poses worden niet in overweging genomen. Tenslotte is er voor alles een leeftijd, denk ik dan;-)

4 gedachtes over “Genoeg van ‘Last Christmas?’ Hier komt een breinbreker

  1. Eerst en vooral ook voor jou het allerbest voor 2023 gewenst met bovenaan de lijst een goede gezondheid ! Wat je vraag betreft, ik denk dat het visuele aspect heel belangrijk is, een cover die de aandacht trekt, doet al het halve werk. Combineer dat met een goede samenvatting op de rugzijde en een mooie presentatie in de winkel. Niks nieuw, maar het is wel belangrijk denk ik.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie